Perpisahan Seorang Sahabat

Dua tiga boleh ku cari  ,
Tapi tak semua yg baik hati ,
Kalau ade yg sudi ,
Mari lah baca blog ini 





Pernah tak korg kehilangan sahabat ? Ok kalau tak penah , aku nak cerita yang aku pernah rase kehilangan sahabat baik aku . Ye die cume pindah sekolah dan rumah bukannya meninggal ke ape tapi pedih tu still ade lerrr..AHAHHAHA AKU TIPU JE.. tapi jujur lah aku agak kesepian lepas die takde


OK aku tanak bagitau name die lagi sbb nk kasi suprise sikit , kasi can sikit lerr nk berahsia . Kalau korg nak tau perangai die mmg gila2 sikit . Kirenye die ni satu kepala dgn aku mmg NGAM lah org kate . Once upon a time, we challenge on each other to get our own crush. Nak tgk sape lagi berani lah kononnya. Last2 dua2 tak dpt HAHAHHAHA BINGAI BETUL.



Dia jugalah tau semua rahsia aku tapi sbb die jgklah org lah tau rahsia aku. Dasar MULUT TEMPAYAN . BETULLAH ORANG KATA BILA ADE KITA TAK HARGAI , BILA DH TAKDE BARU NK MENYESAL . HAHAHA TIBERR . Dia mmg jenis peramah sikit sampai crush aku pon die selalu borak !!! sakit hati pon diam jelah kan . Ape boleh buat nnti kawan plak sakit hati kan !!!
Tapi die ni jenis memahami org . So die selalulah juga nasihat aku kalo aku tgh down


SO KORG RASA SIAPA YANG AKU MAKSUDKAN TU ??? 



So nama die ialah AMMAR SYAHMIE . Betul kot ejaan nama die tu haha . Dulu duduk dkt negeri sembilan.. Tapi sekarang dia menetap di TERENGGANU rasenye . Tu pon tak pasti sbb die mmg selalu pindah sbb ayah die kerja oil&gas rasanyalah
SO INILAH AMMAR



GAMBAR bawah ni lepas setahun ke dua tahun  kot baru kitorg dpt jumpe .
Yelah lepas habis sekolah semua buat hal masing2. Ade jgk mcm buat2 tak kenal pon ade HAHAHAHA lantaklah deh






SELAMAT TINGGAL DAUN KELADI ,
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI

























Comments

Popular posts from this blog

Budak Lelaki ke Kadet Laut Dalam.(Part 1)

Brunei Language.

Trans Studio Bandung (Part 3)