Stories Captured #2
Assalamualaikum everyone, okey kita sambung talk about random pictures yang aku pilih. Update: sekarang pukul 2, esok nak balik campus dah. Nak nangis pulak rasa tengah malam ni. Tapi takpe kita karok dulu malam ni, layan lagu lagu lama zaman zaman taylor swift, one direction still together lepastu jangan lah keluar suggestion keeping up with the kardashians videos. Kalau tak, memang tertangguh lagi nanti this entry Okey soooo first picture, this one aku dekat apa tu nama dia kompleks kat seremban tu ya allah lupa dah nama dia kejap aku google. Kompleks sukan paroi. Yeap. aku dengan classmate aku i mean yang ni kitorang divide into 2 groups. So group aku buat practice la for musical drama under music subject. Yeah lupa pulak time ni aku form 2 2015, so music is one of the subject aku amik. So kitorang partice dekat sini. And then kitorang pergi aeon naik kereta xen. Jap jap kenapa ada xen pun aku tak ingat, tapi imagine eh kitorang je dah 10 orang centu lepastu ngan xen and sibli...