Dago Dream Park (Part 5)

Hai..Assalamualaikum...

so... apa lagi tempat yang menarik kat Bandung ni?


kali ni aku nak suggestkan korang ke Dago Dream park pulak. Apa yang menarik sangat kat sini?
Tempat ni memang sesuai arh utk para penggemar bergambar. Dago Dream Park ni tempat dia memang lawa gila arh.. Banyak aktiviti yang boleh korang lakukan contohya :
BIRD NEST 


Harga untuk bergambar di Bird Nest ni tak mahal pon 20 ribu rupiah kira2 dalam RM 6 je sgt la murah. Apa yang bestnya adalah kita seakan-akan di dalam sarang burung, kalau nak diikutkan memang dlm sarang burung pon hehehe. Pemandangannya sagt la lawa dgn berlatar belakangkan hutan.Memang seakan akan jadi burung la kiranya hahaha.


SKY BIKE


Untuk Sky Bike ni pula harganya hanya serendah 30 ribu rupiah kira2 dalam RM 9 je. Apa yang menarik kat Sky Bike ni korang boleh ikut suka korang la nk bergambar style macam mana pon dan tak perlu risau  jatuh sebab dh dilengkapi dengan peralatan keselamatan yang secukupnya. Yang penting jangan tgk bawah. hahaha tinggi beb aku sendiri pun gayat dengan bende ni.



Sebenarnya banyak lagi aktiviti yang korang boleh buat kat sini. Tapi di sebabkan aku tiba di sini pon agak lewat kira2 4 petang. So banyak bende yang aku terlepas. Ada satu information yang korang kene tahu..setiap ticket yang korang beli sebenarnya boleh tebus ais krim free. Kalau korang datang sini jangan lupa tebus ye!! 


Comments

Popular posts from this blog

Budak Lelaki ke Kadet Laut Dalam.(Part 1)

Brunei Language.

Trans Studio Bandung (Part 3)