My Close Friend Ever Exist



Okay kita mula dri sekolah rendah lah ye.
Ade sorg ni mmg rapat giler dgn aku dri tadika sampai lah darjah 5. Lagi2 bile family aku pon mmg rapat dgn family die so kirenye mmg ngam soi lah hahaha. Nama diberi Sharul Adni , tapi aku pon tak tahu mcm mane boleh rapat dgn die hahaha mungkin sbb rumah pon dekat je so selalu lah berjumpe. Tapi bile masuk darjah 6, aku pindah kelas pertama jadi si Sharul ni stay dkt kls kedua. Sejak dri tu, kitorg dh tak berape rapat dh dan malangnya pada tahun seterusnya which is mase form1 kitorg end up in different school. Begitu jgk dgn kawan baik aku yg lain iaitu Amir Aiman & Shahrul Fazli ni pon end up dkt Sekolah Berasrama Penuh (SBP) & MRSM.

Next, aku akan ceritakan pasal close friend dkt sklh menengah plak. First name yg akan keluar dari mulut aku adalah Syed . Btw aku kenal die ni mase form2 . Mase form1 plak member baik aku Tahfiz Rafiqi tapi sekejap je sbb die berpindah ke sekolah lain. Ok so siapa Syed Hasrullah ni ? Bdk ni kecik2 pendek je masetu and then nmpk mcm pemalu jgk mase baru2 tu. Tapi lepas berbulan kenal baru tau perangai & celoteh die mcm mane. Boleh dikatakan die ni keras kepala and mulut takde insuran ha gitu. Tapi biaselah masing2 ade bad side and good side right ? Yg bagusnya die ni mmg jenis jujur mulut die tu maksudnya kalo die marah die terus tunjuk takde lah main pendam2. Lagi satu die ni share hobby dgn aku which is memancing dgn bermain bola sepak. Obviously , it helps us to strengthen our friendship.



Tak dapat dinafikan lagi , si Hairol Fitri jgk salah seorang kawan baik aku mase kt sklh. Actually aku kenal dia dari sklh rendah lagi tapi disebabkan berbeza kelas so masetu tak rapat lah. Tapi bile form1 die ni satu kelas dgn aku. So dri form1 sampai form5 sama kelas lah katakan .
Ha die ni mmg aku paling salute lah dkt die. Bdk ni sumpah baik giler. Die kate mak bapak die mmg anak soleh lah katakan . Kalo bercakap pon bahasa die pandai jaga and jarang2 rasenye  dengar die mencarut or maki org. 



So the last one in my list is Megat Muzmaqel.
Bdk ni sumpah nice AHHAHA. Die mmg idola aku sepanjang zaman kwkwkwk. Main bola pon power lepastu bdk bijak aish mmg complete package lah buat gadis2 di luar sana HAHAHA. 
Die ni pengawas so acah2 tegas lah katakan πŸ˜‚ 
Hahaha takdela die ni mmg hormat semua org tak kesah lah sape2 pon. Org kate mmg sopan-santun orangnya. Hahaha lebih2 plak kan rasenye cukuplah untuk hari ni ye anak2 sekalian yg saya sayangi . 



Ok lastly, diorg bertiga ni ade persamaannya kalau korg nk tau lah. Agak2 ape yang sama ?
Ok mcm ni , diorg bertiga ni lah tempat aku berkongsi masalah cinta aku HAHAHAAH. Even ade yg mulut tempayan aku still  appreciate diorg as my close friend. Lagi2 diorg ni jenis sporting je and melayan je psl cinta cintun nih
. So mmg makin rapat lah hahhaah.


Dua tiga boleh dicari ,
Tapi tak sama yg sisi ,
Kalau mereka boleh dipercayai ,
Jgnlah kamu melukai .


Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.