Pantai Kemasik Terengganu πŸ–️

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua .πŸ–️😁

Pada blog kali ini saya ingin menceritakan pengalaman saya pergi ke pantai kemasik Terengganu πŸ˜ƒ.

ni gambar kawan saya Afiq tengah berjalan menikmati kuatnya angin yang mendayu dayau  di pantai kemasik. πŸ₯°

Okeyh so pantai kemasik ni dia terkenal disebabkan anginnya yang kuat mendayu² tapi tak terlalu  tapi cukup2 untuk buat kita rasa tenang jer bila kita berjalan² di pantai tersebut ☺️.Satu lagi batu² kat pantai tu sangat cantik dan neutral . 

Nilah afiq kawan saya tu , dia pun tak lepaskan peluang ambik gambar dengan background batu bukit di pantai tersebut. 😁

 
Ni pulak saya πŸ–️☺️ sedang melayan bunyi² alam dan tiupan angin  yang mendayu lembut ✨. Tengok batu2  tu nampak keras bukan?  Haa begitulah kerasnya hati saya pada perempuan² selain daripada awak 🀭 he he he . 

Sekian sahaja untuk blog saya pada kali ini, sekian terima kasih ☺️✨.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.