Kucing 🐾

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua . ✌️😁
 
Pada blog kali ni aku akan ceritakan khusus pasala kucing yang aku bela kat rumah tu.Aku suka sangat kucing ni sebab dia comel 😍 dan satu lagi diorang ni suka manja² jadi aku pun memang yang jenis  suka manja² hehe jadi sebabtulah kut aku suka sangat dengan kucing πŸ₯°.

Kat rumah aku sahaja ada lebih kurang 10 ekor dah kucing . Sedar tak sedar jer , sebab awal2 memang tak bela pun tapi just bagi makan jer then beranak2 jadi banyak pulak. Satu benda aku perasan bila bela kucing ni , kadang² bila aku stress dan aku luangkan masa dengan kucing tu , stress aku hilang dengan sendiri tanpa sedar. Mungkin sebab comel sangat kut hehe. 🐈

Pernah jugak  suatu hari  aku terfikir nak buang kucing  sebab kucing tu curi ayam goreng aku πŸ˜‘. Tapi umi aku ada cakap "kita tak tahu mungkin asbab jaga kucing ni kita semakin membaik dari sihir ni dari hati ke hari , kita takkan pernah tahu kebaikan apa yang membawa kita ke syurga , jadi selagi mampu buat baik ni kita buat jer , along sabar jerlah dengan kucing tu yer " aku pun terfikir hurmm ada betulnya jugak aku pun terus pergi bagi makan kat kucing tu hehe.

Ni Yammi dan Ayie.

Ni ha sekampung diorang tidur depan pintu rumah 🀣 nasib comel 😍.

Ni kucing aku jumpa random jer tepi jalan . Buka² pintu dia masuk terus duduk dalam macam gambartu hahaha nasib comel πŸ₯°. 

Ni abang² kucing yang kecik² tu hehe comel jer. πŸ₯°

Tu jer kut untuk blog aku pada kali ini , sekian terima kasih kepada semua. Pembaca ✌️😁.

Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.