Sisters by ❤️ #3

Hai semuaa!!!

Kita teruskan series “Sisters by ❤️” dgn Azra aka member paling matang antara kami semua. The next person ni bole dikatakan yg paling matang & paling hambar😂 sbb ktorg slalu hambarkan lawak dia. Nama manusia yg menjadi bualan entry kli ni ialah Azra Khairina binti Roshidi. Ktorg panggill Jera,Jerung & etc. Dia tinggal dkt je dgn aku(geng Muor) tpi x pernah lepak sama2 lgi. Dlu dia study kat KMM pastu dia pindah KMB. Mse dia ckp dia study kt KMM tu dh happy la jugak sbb bole lepak sama2 bila outing tpi hmmpphhh tak kesampaian.


Meet my momma💜
Mcm yg aku ckp tdi, personaliti dia matang, keibuan skit, garang tpi at the same time dia ni crybaby gak hehu. Dia seorang yg suka pendam masalah(aku geram betul dgn perangai dia yg satu ni). Tpi aku faham laa ade sbb org pendam perasaan tpi kalau boleh share je masalah tu kt org yg dipercayai.


Aku slalu panggil dia as mak aku sbb.... dia slalu layan perangai kanak2 ribena aku hehehe (Maceh Azra!!!). And ktorg pon slalu balik bermalam sama2 sbb tinggal kat tempat yg sama. Time tu nampakla dia x matang sgt pon sbb cara dia interact dgn adik dia tu lain. Dia ni pon slalu jdi kaunter pertanyaan aku mse dh nak dkt spm lgi subject chemist(chem susah weyyy). 

Azra ni, mental dia kuat skit je drpd aku. Disebabkan dia ni PKB & MT Zamrud,mmg byk kje kne buat pastu tambah lgi dgn hw(s) yg melambak-lambak. Kje2 dia mmg byk tpi slalu siap on time(bkn semua tpi kebanyakan la). Tu yg buat aku impress,while aku ni...x byk mne pon kje tpi jarang jugakla siap HEHEHEHEHE


Dia ni quite athletic gak. Beracah je ckp tak padahal merentas desa padu gak. Dia slalu main basketball bila dia stress sbb bole baling bola tu kuat2. Kadang2 aku risau je board tu patah bila dia buat cmtu😅 


So thats all from me. Aku harap friendship ktorg longlast Insyaa Allah and Azra will be more happier in her life.

Wait for the next person...

Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.