Sisters by ❤️ #1

Assalamualaikum semua!!!

Korang semua mesti ade bestie kan? Tipu la kalau takde... Basically kita bole share ape2 je yg kita nak pd bestie kita sbb dia la yg memahami semuanya kan? So same goes to me... Utk aku,diorg ni bole dipanggil sisters by ❤️ sbb nak kata bestie,diorg lebih dri tu.

My sisters!!!💙

Mula2 kenal sbb sama sekolah menengah. Aku start rapat dgn diorg pon mse f4 sbb mse tu bru sama kelas. Ade la beberapa org yg x sama kelas tpi tiba2 bole jdi rapat. Mcm mne bole rapat? Hehehe sbb pegi koperasi,lunch,balik dorm,buka puasa,solat dhuha semua buat sama2. Memang jarang la nampak berenggang. Bila belajar kat sekolah asrama mcm ni la jdinya.

Okay the first person nak dicerita ni Santer aka Pinky Girl. Nama full dia Santer Nurezlinna binti Mazlan. Umur sebaya je dgn aku cuma birthday dia lgi awl. Dia tinggal kat Batu Pahat and aku slalu tido kat rumah dia. So mmg kenal la mama,ayah,bibik,abg,kakak evn abg angkat dia pon aku kenal. Dia ni mix chinese sbb tu bole nampak mata dia sepet kan HAHAHAHAHAHAHAH

Inilah Pinky Girl saya💞

Dia ni la org yg aku share semua bnde sama2. Kalau ade problem slalu je ws dia. Mse kat skolah dlu ktorg ni deskmate so kalau x paham ke apa tanya je dia...mudah kan? Kadang2 slalu jugakla bergaduh bila x dpt jwpn maths ke addmaths. Rupa-rupanya salah aku sbb careless hihu. Dia byk la tlg aku mse kat sekolah dlu. Bole kata mcm mak2 jugak dia ni.



Aku pon admire la dgn dia ni sbb dia lawa gilerrr!!!! Kan kan kan?? Tpi dia je yg slalu rse insecure dgn diri sendiri. Apart from tht, dia ni baik sgt!!!! Kdg2 terlalu baik pon ade sbbtu slalu kena buli dgn aku😈 HAHAHAHAHA... Dia ni mmg nampak lembut je tpi skali dia tampau hang...mak aihhh berbirat lengan beb! So jgn underestimate dia ni hah



Okay la ckup la ni kan? Others tu kita simpan as unforgettable memories je. Im hoping tht our friendship will last forever! Aamiinn... Insya allah...

 Yang lain tu coming soon ye😉







Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.