Sisters by ❤️ #2

Whats up guys! Assalamualaikum...

Entry kli ni sambungan drpd previous entry. Before ni aku cerita psal Santer,this time aku nak cerita psal Yana plak. Nama diberi Nur Illyana Najwa binti Ismail. Cantik molek tinggi lampai orgnya. Dia tinggal kat Segamat tpi raya thun ni nak pindah Kelantan😭 taktau la sempat jumpa ke tak😭😭😭

This is Yanae💙

Yana ni kpoppers macam aku cuma dia lgi lama la. So kalau nak fangirling dgn dia mmg gempak!!! Actually ktorg ni classmate mse f1 & f2 tpi mse tu x rapat sgt. Start rapat masa f4 sbb jdi deskmate heheheh... Yana ni mmg pandai lelagi chemist ngn bio so aku slalu tanya dia tpi tulah mse spm terciduk gak ngn chemist aigoo...


Yana ni happy-go-lucky orgnya. Bila gelak tu Masya Allah.... (x nak ckp lebih2) Dia ni rajin gilerr.... Bila buat kje tu mmg tiptop la. And another thing is dia ni kreatif(evn tho diaa asyik deny je) tpi tahap kreatif dia mmg kebabom💥 Aku paling suka tulisan dia sbb cantik & kemas, x mcm tulisan aku(susah nak dibaca)


Yana ni baik sgt2,suka tlg org & dia pandai comfort org bila org tu sedih. Mse tu rse cam “awhhhh”(terharu gitu la) Dia ade perangai keibuan skit la lelagi bila dia main dgn bdk2. Ouh btw anak sedara dia comel gilurrr...  Satu lgi perangai dia yg mmg terboek is dia suka bgi makanan hehehe tu yg seronok!!!



Dlu... Yana famous dlm kalangan junior uhuks🤭 Ramai je fans dia ni. Siap bgi hadiah letak dlm loker kelas. Hadiah tu pon byk berjasa kata aku sbb jdi bantal tiap kali nak tido dlm kelas hehehe... Yana ni sgt la peramah dgn org yg dia kenal sbbtu ramai fans hihihi

Okay thats all psal Yana... Nak cite lebih2 nnti x siap la entry ni. I hope both of us can achieve our dreams and sempat jumpa before Yana pindah Kelantan😭



Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.