My Favourite Malaysian Youtuber

( Youtube logo )

Assalamualaikum netizen ! Semoga kalian yg membaca blog ini diberi kesihatan yg baik dan sentiasa di bwh rahmatNya. So kalini kita nak borak pasal aku punya favourite youtuber Malaysia. Tapi, dalam banyak2 youtuber yg aku minat, blog kalini aku nak cerita sorang je, sebab dia punya content bagi aku memang kelakar, lain dr yg lain, dan pling penting tak bosan dan orang itu ialah Isa Isarb. Maybe ada yg tak kenal dengan beliau, seorang lelaki berusia 22 tahun, mempunyai studio dan crew sendiri, the owner of flavour Smart D Brew and have its own brand Isarb. Apa yg best adelah dia punya content pelbagai, contohnya mcm prank, challenge, travel and social experiment. 

( Isa Isarb )

So untuk korang yg taktau pasal beliau, anda boleh pergi channel Youtube dia, Isa Isarb dan tonton video2 dia. Hari ini, 22 April 2020 , Isa sudahpun mempunyai subscriber seramai 602k. Before we going to the content, bawah brand Isarb ni dia ada ramai, ketua dia Isa Isarb, and then ada member2 dia iaitu Isarb Kz, Isarb Fikz, Isarb Naviend dan mereka ni dibwh satu group iaitu Isarb Clan. Mereka ni ada Yt channel masing2. 


( content )

So, based on gambar kat atas ni, korang boleh tengok sendiri challenge dia mmg best. Dan buat aku amazed is dia punya hadiah mmg gila2 doh. Pegang motor Y15 paling lama dapt motor tu. Hahaha pegang je pun. Tapi that winner pgg motor tu dr 8 pagi smpai 6 ptg beb, sebab yg lain semua dah give up. Dan banyak jugak video2 Isa ni yg menggunakan duit rm10k tapi singgit2, contohnya beli motor R15 pakai duit singgit2, beli Ip11 Pro Max pakai singgit2, dan sedkah kat orang pakai singgit2. Hahaha dengar agak pelik, tapi mmg realiti. So, gais aku harap korang bleh support channel Isa Isarb dengan cara subscribe channel dia and view dia punya video. So thats all for today !

















Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.