BOYFRIEND

Assalamualaikum everyone, hai welcome back. So, how are you doing, okay ke tak? Well, my ramadhan during this lockdown seems good, yeah yela I’ve been living in my super comfy bunga bunga pants, rasanya macam dah lupa nak pakai elok elok, plus how to talk to strangers. If I pergi beli barang dekat orang, malu malu nak order makan ke tu faham faham lah ahhahah.

aiman khadari


Okey so dah baca kan title, I nak cerita pasal boyfriend I ni, bukan tipu tipu tau. I’ve been knowing him since i’m standard 5 lama kan. Okeylah I bagi tahulah nama boyfriend I ni, Muhammad Nur Aiman Bin Khadari. Before I cerita panjang lagi, actually dia bukanlah what you think, lover ke apa tapi dia ni one my best friend yang I ada. Dah ada girlfriend, that’s crazy la kalau nak claim dia boyfriend I hahahhaa. Mula mula kenal tak expect pun like jadi close friends sampai macam ni yela dia tua kut, setahun hahahhaa. Yaa we went to the same school, baru sedar wujud aiman ni time darjah 5 la sebab dia suka kawan kita dulu ecewah. Dulu dulu tak suka pun dia ni, menyampah asyik bertekak je, but now segala gossip share dengan dia.


aiman 2012 hahah sports day


Aiman, orang mesti ingat nama dia aiman khadari but actually khadari tu nama ayah dia. And then, suka hati I je panggil dia kari, terasa berdosa disitu. Saya mintak maaf ye uncle. You know what, Aiman banyak kawan, boys and girls tu seimbang tau. Yela aiman ni friendly gila, kelakar ye memang kelakar sebab dia selamba and macam bapak bapak sikit. Muka sekarang pun macam bapak bapak hahhaa. Aiman pun banyak je dengar cerita I almost everything kut, even fail jpj test pun bagitau dia. That’s why aiman ni banyak kawan, dia reti la layan member member dia gitchew. Iye iye je aku ni, based on my observation lol githew.

ini muka bapak anak dua


I pernah jumpa dia sekali je after school,like lama gila form 3 last jumpa. Mana taknya masing masing busy sekolah nyah. We used to borak kat fb dulu zaman dulu la and then bila I masuk sekolah, I hafal lah number dia nak gossip kut, kena lah call kat public phone, bergayut lah macam bergayut dengan boyfriend padahal call dia je. Masa first time call tu, ingatkan dia prank kata salah number rupanya memang salah number nyah, malu je I eii. And then banyak la gossip gossip, biasa call malam la sebab aiman ni dia burung hantu, siang tidur malam berjaga. Hidup mati game je dia ni.

dia hantar 4 gambar aku letak semua hahaha
 
Sekarang ni dah tak call apa semua just dm and the text kat whatsapp je, boyfriend orang nyah kita kena hormat ecewah. Aku tak sangka kau ada girlfriend tau man, semoga berbahagia. Aku nak port paling baik, vvip tau time wedding kau. Tak boleh cerita lebih lebih nanti kantoi hahhaha. 

aiman



Okey last, I nak bagi sedikit pesanan santapan kehidupan paling murni sebagai pedoman khas buat rakanku ini, geli lak hahhaha. Well, apa pun wherever you are all the best for your future, stay safe stay cool, jangan lupa aku disini, apa apa gossip baru boleh roger roger aku sebab aku tau sekarang kau dah sibuk kalah perdana menteri en. Aku tau tu. Apa apa pun thank you so much for being one of my best friend yang aku ada hoping that we still keep in touch forever. Oh I'm crying, siapa potong bawang no. Dah dah cukup. That's all, I'm sorry if there's anything yang aku cakap buat kau tersinggung. Jarang jarang sekali aku mintak maaf kat kau hahahhaa.

Okey thank you for reading, see you on the next entry. Love yaaa. Bye!




Xoxo aleya

Comments

Popular posts from this blog

Sisters by ❤️ ((roommate edition))

Trans Studio Bandung (Part 3)

Brunei Language.